ads

Jumaat, 7 November 2014

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


LIGA LAWAK SUPERSTAR AKHIR - SIAPA LAYAK JADI JUARA?

Posted: 06 Nov 2014 02:35 PM PST



Pasukan manakah yang layak digelar juara dalam pentas akhir Liga Lawak Superstar musim 2 kali ini? Ini kerana, Kami Tuan Rumah dan Melodrama, masing-masing harus berentap lagi bagi menentukan kehebatan pada pusingan pertama pentas akhir.

"Pada mulanya kami bersetuju bahawa hanya dua pasukan sahaja layak dibawa ke pentas akhir, namun disebabkan markah Melodrama dan Kami Tuan Rumah yang serupa... maka kami membenarkan dua pasukan ini menentukan nasib mereka di pusingan pertama di pentas akhir 9 November ini," kata Pengurus Besar, Kumpulan Pengurusan Jenama TV3, Siti Nurlisia Mohd Nadzri.

"Kami ingin melihat pasukan Kami Tuan Rumah dan Melodrama diberikan peluang yang adil untuk membuktikan bakat mereka untuk berjenaka sebelum meneruskan persaingan seterusnya dengan pasukan Muka Cari Makan pada malam tersebut," tambah Siti lagi



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SAYA TERPAKSA MENGAKU CURI TELEFON BIMBIT - ALIFF AZIZ

Posted: 06 Nov 2014 02:07 PM PST



"Isu mencuri telefon bimbit itu sudah selesai. Saya berada di tempat dan waktu yang salah. Natijahnya saya terpaksa mengaku bersalah biarpun saya tidak melakukan perkara itu.

"Undang-undang di Singapura berbeza di sana. Atas saranan pihak peguam bela, saya mengaku saja dan bayar denda untuk memendekkan proses berkaitan," demikian kata Aliff Aziz ketika ditanya media mengenai isu dakwaan mencuri telefon bimbit di Singapura baru-baru ini.

Aliff ditemui media ketika acara pradengar albumnya berjudul 'Rebirth' semalam di pejabat Sony Music Entertainment Malaysia, di Publika, Solaris Dutamas, Kuala Lumpur.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

HUBUNGAN DENGAN IZARA AISHAH - ADIB KHALID BERI TEMPOH 3 TAHUN

Posted: 06 Nov 2014 01:35 PM PST



Tempoh tiga atau empat tahun itulah masa yang diperlukan oleh anak tiri Datuk Siti Nurhaliza, iaitu Adib Khalid, 24, sebelum memikirkan soal berumah tangga.

Adib yang kini merupakan Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Tune Studios bagaimanapun enggan berkongsi soal hubungan rapatnya dengan Izara Aishah. Katanya, kisah hubungannya dengan aktres tersebut terlalu peribadi dan tidak perlu dikongsi dengan orang ramai.

Namun begitu, dia tidak menafikan kenyataan yang dibuat oleh Izara yang mereka sedang mengenali hati budi masing-masing sebelum pergi lebih jauh.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved