ads

Jumaat, 21 November 2014

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


DAKWA FITNAH - AZWAN ALI SELAR PENGUTUK GAMBAR 'TUDUNG'

Posted: 20 Nov 2014 02:20 PM PST



Akibat teruk dihentam di laman sosial kerana bertudung, Azwan Ali yang cuba menampilkan watak selebriti berhijab seperti Yuna, Fara Fauzana dan Neelofa menjelaskan wataknya itu bukan untuk mana-mana produk makanan seperti yang didakwa, tetapi ia merupakan projek peribadi.

"Kepada haters, biarkan mereka menyalak dan terus mereput. Tetapi tolong sedar dan muhasabah diri sebelum mereka semua rentung terbakar dek kerana memfitnah Azwan Ali.

"Mereka sengaja mahu memperbesarkan berita ini kerana perkara ini sedang menjadi isu semasa tetapi mereka tiada pun mengutuk aktor lelaki yang memakai tudung dalam filem baru ini dan juga menjadi sotong dalam drama yang sedang disiarkan sekarang.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

PUNYAI 6 ANAK - KAHWIN ANTARA PUNCA AMELINA 'GHAIB'

Posted: 20 Nov 2014 02:00 PM PST



Jika tidak kerana gambar kandid yang kami siarkan baru-baru ini mengenai Amelina, pastinya penyanyi dangdut itu terus menghilang dari persada seni.

Bagaimanapun, kandid itu seolah satu penyelamat apabila kehilangan penyanyi Amelina dalam dunia hiburan menjadi perhatian media kini. Malah dalam temubual terkini, Amelina turut mengakui perkahwinannya sekitar 1999 menjadi punca dia meninggalkan bidang nyanyian.

"Saya akui berkahwin adalah antara alasan saya meninggalkan dunia nyanyian dulu. Tetapi kembali aktif selepas 15 tahun, saya lebih selesa untuk membiarkan ia menjadi satu kisah peribadi yang tidak dikongsi dengan sesiapa.

Gambar kandid yang menjadi 'viral' mengenai Amelina


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

FILEM BARU DI PAWAGAM - HUNGER GAMES: 'MOCKINGJAY'

Posted: 20 Nov 2014 01:26 PM PST



Sambungan filem terkini Hunger Games iaitu 'Mockingjay' Part 1 kini kembali menemui penonton mulai semalam (20 November) di pawagam TGV seluruh negara.

Filem hebat ini yang mengisahkan Katniss Everdeen telah terselamat dari permainan maut Hunger Games sebanyak dua kali. Dia yang meloloskan diri dan menyertai kumpulan pemberontak akibat Daerah 13 sudah musnah menjalani sesi latihan dalam bandar bawah tanah.

Katniss akhirnya telah menjadi seorang pejuang, pemberontak dan juga Seorang 'Mockingjay'.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved