ads

Khamis, 30 Oktober 2014

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


STACY NAFI SUNTIK WAJAH, SEKADAR PERBAIKI PENAMPILAN

Posted: 29 Oct 2014 03:12 PM PDT



Disebabkan ramai yang melihat penampilan Stacy atau nama penuhnya Stracie Angie Anam, 24, kini agak berlainan daripada sebelumnya, timbul dakwaan yang kemungkinan penyanyi itu menyuntik wajahnya untuk cantik.

"Cantik?! Tidaklah... biasa-biasa saja", ujar Stacy bila diajukan soalan tersebut.

"Mungkin sebab dulu saya kan nampak berisi, kulit pun gelap dan tak pandai senyum. Sekarang mungkin dah nampak saya lain sikit.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

JACLYN VICTOR MAHU TIMANG ANAK SEBELUM USIA 40 TAHUN

Posted: 29 Oct 2014 02:31 PM PDT



Anak merupakan penyeri rumah tangga. Malah kehadiran seorang anak juga mampu merapatkan hubungan suami isteri sekaligus menjadikan perkahwinan itu kekal bahagia.

Dalam hal ini, Jaclyn Victor turut tidak ketinggalan mempunyai impian untuk memiliki anak bersama suaminya. Bagaimanapun, dalam usia yang bakal menginjak ke 40 tahun dalam masa empat tahun lagi, penyanyi itu enggan terlalu tertekan sebaliknya menyerahkan segalanya kepada rezeki.

"Tipulah jika saya cakap tak nak anak, tapi saya enggan terlalu berharap kerana semuanya adalah kuasa Tuhan. Saya redha saja jika ada rezeki maka adalah. Malah suami saya juga baru pulang ke Los Angeles dan kami sedang menyesuaikan diri dengan hubungan jarak jauh yang mana beza masa kami adalah 15 jam.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SABUNG NYAWA DI HOSPITAL - WAFA ABDUL KADIR KINI PULIH

Posted: 29 Oct 2014 02:01 PM PDT



Bak kata orang, semasa kita susah atau sakit... ketika itulah kita akan tahu siapa sahabat yang benar-benar mengambil berat tentang kita. Kerana teman ketawa mudah dicari, tetapi teman menangis seorang diri!

Begitu jugalah halnya dengan Penerbit Wafa Abdul Kadir yang baru-baru ini menyabung nyawa di bilik pembedahan Hospital Tropicana Center akibat kecederaan di leher sejak dua tahun lalu. Doa dan keprihatinan rakan-rakan seangkatan amat dihargainya terutama daripada sahabat baik yang sering menemaninya Betty Banafe.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved