ads

Sabtu, 25 Oktober 2014

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


BERTUNANG HARI INI - SIKAP SHARIFAH SAKINAH TETAP AKAN 'GILA-GILA'

Posted: 24 Oct 2014 01:41 PM PDT



"OMG!! Beautiful @WHITEDISTRICTKL cantik depa buat.. Kemas dan memahami konsep apa yang client nak good job.. Love lovee," ujar Sharifah Sakinah merujuk mengenai persiapan pertunanganya.

Untuk info, Sakinah akan melangsungkan pertunangan dengan Aliff Adha Jamil, 26, hari ini. Manakala majlis pernikahannya pula bakal dilangsungkan pada 28 Mac 2015.

Ditanya mengenai sikapnya yang gila-gila sebelum ini, kata Sakinah: "Saya masih akan jadi diri sendiri dan tidak akan berubah menjadi seorang yang hipokrit".



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

CUBAAN SAMUN - 'TINTED CERMIN' SELAMATKAN DIRA ABU ZAHAR

Posted: 24 Oct 2014 12:52 PM PDT



"Subhanallah... Bila Jalan singkat jadi pilihan hidup, ada yang terleka bahawa ada kehidupan lain yang terkesan. Yes, cubaan untuk menyamun Tapi nasib saya sedikit baik, sebab: 1. Allah masih sayang kan saya 2. Tinted kereta sedikit membantu - Impak cermin pecah tidak Lah teruk mana. 3. Tindakan Cepat tidak panik ( hasil didikan dive master supaya Jgn Cepat panik ketika dalam laut dalam), bikin usaha Si penyamun jadi Sia-sia.

"Misi sang penyamun gagal!! Jadi, anda semua pls berhati2. Jangan leka. Semangat kene kuat k. Walau apa pun berlaku. Kepada sang penyamun, Maaf.... Tidak semua yang Kita rancang akan terlaksana. Jgn lupa Allah SWT Maha.... Jaga diri anda," demikian kata pelakon Dira Abu Zahar selepas berdepan detik cemas apabila cubaan samun ke atas dirinya gagal.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved