ads

Selasa, 21 Oktober 2014

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


HUBUNGAN DENGAN BAIM WONG - ELFIRA TAK TOLAK JODOH, MAHU KAHWIN TERUS

Posted: 20 Oct 2014 02:56 PM PDT



'How sweet' apabila Elfira Loy dijemput oleh Baim Wong menghadiri perkahwinan pelakon seberang, Raffi Ahmad dengan Nagita Slavina yang diadakan di Jakarta, Indonesia.

Iyalah... rasanya gosip cinta yang mengaitkan mereka kini agak sepi. Maklumlah tiada projek lakonan yang membabitkan mereka berdua.

Namun kehadiran Elfira di Jakarta dengan busana rekaan Rizman Ruzaini berwarna krim akhirnya menghangatkan kembali gosip cinta mereka. Apa yang lucu, ada yang mengatakan gaya Elfira saling itu tak tumpah seperti dia pula yang nak berkahwin.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

PATAH TULANG RUSUK - FARID KAMIL SERIK BUAT AKSI 'STUNTMAN'

Posted: 20 Oct 2014 01:56 PM PDT



Bukan takut... tapi tak berbaloi dengan apa yang dilakukan. Tambah-tambah indusri perfileman Malaysia tidaklah begitu besar berbanding Hollywood atau negara lain yang memerlukan banyak aksi 'stuntman' yang mengerikan.

Mungkin itulah pendapat Farid Kamil yang kini mengurangkan tawaran berlakon melibatkan aksi ngeri (stuntman) yang dilakukannya sendiri. Dia rasa agak insaf selepas beberapa kali mengalami kecederaan termasuk patah tulang rusuk.

"Lepas filem Anak Jantan ini saya banyak ambil filem-filem cinta yang tidak ada aksi, memang saya kurangkan untuk berlakon filem aksi kerana beberapa kali sudah tercedera.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved