ads

Rabu, 16 Oktober 2013

OHBULAN!


sumber :-

OHBULAN!


Wicked Festival 2013 Tampilkan Axwell & Zedd

Posted: 16 Oct 2013 11:19 PM PDT

Wicked Festival 2013 Tampilkan Axwell & Zedd

Bagi yang gemar mendengar alunan muzik bergenre Electronic Dance Music (EDM), inilah masa anda untuk menyaksikan persembahan tersebut secara langsung oleh barisan DJ terkenal.

Apa yang menariknya, salah seorang DJ dari kumpulan Swedish House Mafia iaitu Axwell dan Zedd yang dikenali menerusi lagu Clarity bakal memberikan persembahan luarbiasa bersempena dengan Wicked Festival 2013.

Untuk pengetahuan anda, Wicked Festival 2013 bakal menjadi kunjungan pertama Zedd ke Asia Tenggara untuk menghiburkan peminatnya di Malaysia.

Wicked Festival 2013 Tampilkan Axwell & Zedd

Manakala, nama besar seperti Axwell sudah tidak asing lagi di kalangan peminat EDM. Axwell telah beberapa kali merangkul anugerah Grammy, Billboard, MTV dan sebagainya.

Festival yang bakal berlangsung di Litar Antarabangsa Sepang pada 23 November 2013 akan turut dimeriahkan lagi dengan kehadiran No_ID dari Amsterdam di samping DJ Nikki, BATE, Hightech, Ramsey Westwood dan Captain Ed.

Tiket kini sudah mula dijual bermula dari harga RM99, RM129, RM169 dan RM259. Bagi yang berminat, anda boleh dapatkannya di Rock Corner dan Victoria Music Centre atau layari laman web Ticket Pro.

Jika anda inginkan lebih kepastian mengenai festival ini, anda digalakkan untuk melayari laman web Wicked Festival 2013.

Sementara itu, jom layan dulu MV lagu terbaru dari Axwell dan Zedd di bawah. Semoga terhibur!

Review : Insidious 2, Lebih Seram & Mendebarkan

Posted: 16 Oct 2013 10:26 PM PDT

Review : Insidious 2, Lebih Seram & Mendebarkan

Bagi kaki wayang yang meminati filem genre seram seperti The Conjuring, di sini OHBULAN! ingin mencadangkan sebuah lagi filem seram yang harus anda tonton iaitu Insidious 2.

Secara umumnya, Insidious 2 merupakan sekuel daripada filem Insidious yang pernah ditayangkan pada tahun 2011, di mana ianya menceritakan tentang bagaimana keluarga Josh, lakonan Patrick Wilson dan Renai (Rose Byrne) diganggu oleh makhluk halus sewaktu berpindah di rumah baru mereka.

Jika dalam siri terdahulu, keluarga Josh berjaya diselamatkan oleh seorang pakar supernatural, Elise (Lin Shaye) menerusi kaedah astral-project, akan tetapi tidak untuk siri selanjutnya.

Review : Insidious 2, Lebih Seram & Mendebarkan

Keluarga Josh sedang berbincang dengan Carl

Pada awalnya, plot cerita ini mengisahkan tentang bagaimana Elise ingin menyelamatkan anak lelaki Josh, Dalton daripada gangguan makhluk halus dengan menggunakan kaedah pemukauan dan eksperimen Hot or Cold bagi mengesan kehadiran makhluk halus tersebut.

Kaedah tersebut bagaimanapun telah menyebabkan nyawa Elise terkorban dan Josh juga dirasuk serta berubah menjadi orang lain.

Mulanya Renai tidak perasan akan perubahan yang berlaku kepada diri suaminya, ini kerana pada waktu itu dia lebih risau tentang kehadiran seorang wanita berpakaian putih yang sering berada di ruang tamu rumah mereka. Siapakah agaknya wanita itu dan apakah yang dia inginkan?

Review : Insidious 2, Lebih Seram & Mendebarkan

Wanita yang sering mengganggu keluarga Renai

Setelah satu persatu gangguan yang berlaku terhadap keluarganya, Renai telah meminta bantuan daripada Carl. Kali ini Carl telah pergi ke sebuah hospital lama yang dikenali sebagai Our Lady of Angels. Hospital tersebut merupakan sebuah rumah sakit lama yang telah ditutup dan disitulah mereka mendapat jawapan siapakah sebenarnya lelaki tua yang dikenali sebagai Parker Crane.

Dalam pada itu, persoalan siapakah sebenarnya wanita berbaju putih yang sering berada di rumah Josh dan Renai juga terjawab. Apakah akan terjadi seterusnya? Bagaimanakah Carl berusaha untuk memulihkan semula diri Josh?

Jika ingin tahu kesudahan cerita ini, jangan lupa untuk merasai sendiri pengalaman seram dengan menonton filem Insidious 2 di pawagam berhampiran anda, hari ini. 

Sebelum itu, apa kata kita layan dulu trailer Insidious 2. Untuk makluman, filem ini telah pun ditayangkan lebih awal di Amerika pada pertengahan September lalu.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved