ads

Rabu, 16 Oktober 2013

borak kosong


sumber :-

borak kosong


Gadis Cantik ini Hobinya Bogel di Tempat Umum

Posted: 16 Oct 2013 09:00 PM PDT

Seorang gadis cantik di Kota Shanghai China memiliki hobi yang sangat aneh, setiap malam tiba maka gadis yang tidak disebutkan namanya ini berkeliaran di keramaian sambil memperlihatkan tubuhnya yang indah dan berjalan jalan sambil bogel. 

Setiap wanita pada umumnya akan menutupi tubuhnya dengan baju agar auratnya tidak dilihat oleh orang lain, namun tidak dengan gadis cantik di Kota Shanghai ini ia malah berkeliaran untuk memperlihatkan kemolekan tubuhnya. Tentunya kejadian ini membuat banyak orang resah dan bertanya tanya sebanarnya apa tujuan dari gadis ini sampai mau telanjang dimalam hari.

 Polis pun kini sedang memburu gadis cantik ini, dan akan membawa gadis ini ke meja hijau agar boleh dimasukan kedalam penjara. Bebeberaa foto yang memeprlihatkan gadis ini telanjang di tempat umum pun sempat beredar di Interney, dan foto vulgar gadis ini yang pertama adalah saat si wanita melepas kardigan tipisnya ke arah depan di tengah kota yang ramai, Hengshan Road. Para surfer di dunia maya awalnya berpikir itu hanyalah foto perempuan mabuk dan mencoba tampil lebih berani. 

Namun foto foto terbaru gadis ini bogel di tempat umun selau ada membuat para pengguna internat merasa jika ini merupakan hal yang sengaja dilakukan. Melihat aksi perempuan bogel itu, pengguna dunia maya lainnya pun prihatin. Mereka khuatir, bahawa aksi wanita itu bisa merusak moral, atau boleh menginspirasi perilaku bogel itu ditiru. Kendati demikian, ia telah menyenangkan banyak pengguna dunia maya di China.

Sumber :

Doktor Raba Organ Intim Gadis 19 Tahun

Posted: 16 Oct 2013 08:00 PM PDT

Seorang remaja perempuan berusia 19 tahun, dalam kesaksiannya di dalam pengadilan, mengatakan sang dokter melakukan pelecehan seksual saat ia memeriksakan sakit perut yang dialaminya. Demikian diberitakan The Mirror.
Gadis itu membeberkan sang dokter bernama Kamal Abusin (54) mengatakan tubuhnya sangat seksinya dan memintanya agar berpose. Setelah itu, sang dokter meraba dan meremas dadanya kemudian menelusuri organ intimnya saat melakukan pemeriksaan.
"Jika saat Anda berada di dalam kamar pemeriksaan dan ada seseorang yang memiliki otoritas di sana maka Anda akan mempercayainya," demikian kata sang remaja di dalam pengadilan di Cardiff Crown Court, Wales, Inggris.
"Kami percaya dengan profesi medis dan kami tak ingin diraba-raba," demikian kata penuntut umum, Janet McDonald. Abusin, asal London, menolak tudingan telah melakukan pelecehan seksual di sebuah rumah sakit di Llantrisant, South Wales. Sidang akan dilanjutkan kemudian..

Cara ajar pelumba haram

Posted: 16 Oct 2013 07:00 PM PDT

Shanghai: Mayat seorang pelumba haram yang mati dalam nahas ditinggalkan di tengah jalan sebagai amaran kepada pemandu lain.
Tao Lung, 28, yang memandu Jaguar F-Type berharga £79,000 (RM400,026) mati selepas terbabit dalam kemalangan ketika cuba memintas sebuah kereta lain.
Kedua-dua kereta dipandu dengan kelajuan melebihi 240 kilometer sejam di jalan raya di kawasan perumahan apabila sebuah kereta keluar dari sebuah rumah, mengakibatkan seorang daripada mereka merempuh kenderaan itu selepas gagal membrek.

Lung yang memandu di kota Kunming, wilayah Yunnan, China terbabas lalu melanggar pokok sehingga terpelanting dari keretanya.
Foto
MAYAT Lung dibiarkan di tepi jalan.

Dia kemudian dilanggar sebuah kereta lain menyebabkan dia mati serta-merta.

Penduduk berkata, mereka bosan melihat pelumba jalanan dan memberi amaran kepada polis bahawa kemalangan hanya menanti masa untuk berlaku di kawasan itu.

Seorang penduduk berkata: "Mereka yang memandu laju di sini adalah golongan kaya dan polis tidak bertindak untuk mengekang kegiatan mereka. 

Apabila polis tiba, mereka tidak menutup mayat mangsa, sebaliknya hanya membiarkannya terdedah untuk dilihat oleh orang ramai.

"Mereka mungkin mahu menyampaikan mesej bahawa berlumba secara haram di jalan raya menyebabkan padah seperti itu. Kerana itu mereka membiarkan saja mayat itu bergelimpangan," kata seorang penduduk.

Polis gagal mengambil tindakan kerana mereka di kalangan orang kaya. 

Mayat mangsa ditinggalkan terbiar di tengah jalan kira-kira sejam dan dapat dilihat oleh orang ramai.

Mayat Lung hanya dibawa dengan van selepas polis selesai menjalankan siasatan sepenuhnya.

Kira-kira 220,000 orang mati di jalan raya di China setiap tahun, paling ramai berbanding negara lain. - AFP
sumber : mymetro

Bayi 9 bulan disyaki maut akibat serangan seksual

Posted: 16 Oct 2013 06:00 PM PDT

Jakarta: Polis masih melakukan siasatan terhadap kematian seorang bayi perempuan berusia sembilan bulan di hospital yang menunjukkan tanda-tanda dia didera secara seksual.
Satu sumber berkata, bayi itu dimasukkan ke hospital di Duren Sawit, Jakarta Timur Rabu lalu kerana demam dan mengalami kekejangan.
Doktor yang merawatnya bagaimanapun, mendapati terdapat kesan penderaan pada tubuh mangsa sebelum dia mati ketika dalam rawatan.
"Pihak polis belum dapat membuat kesimpulan kerana keputusan bedah siasat belum lagi dikeluarkan," kata Ketua Unit Siasatan Polis Jakarta, Komisoner Kanan M Soleh kepada media.
Polis sudah menyoal siasat enam saksi berhubung kes berkenaan.

Mereka ialah ahli keluarga bayi malang terbabit.
Polis Jakarta Timur mengetepikan dakwaan bahawa bayi berkenaan meninggal secara semula jadi.

Bapa mangsa ialah pemandu trak di Jakarta Timur, manakala ibunya pula mengambil upah mencuci pakaian.
Bayi berkenaan biasanya dijaga ibu saudaranya ketika ibu bapanya bekerja, tetapi dua minggu sebelum kematiannya, dia dijaga oleh datuknya.

- Agensi
sumber : mymetro

Subhanallah, Wanita Sudan Ini Sembuh dari Kebutaan Ketika Berada Di Masjid Nabawi

Posted: 16 Oct 2013 05:00 PM PDT

 Fatimah Al Mahi, seorang wanita tua dari Sudan mengucapkan kalimat takbir dengan penuh sukacita di Masjid Nabawi setelah penglihatannya kembali normal.

Wanita yang tahun ini menunaikan ibadah haji tersebut telah mengalami kebutaan semenjak tujuh tahun lalu, dan dia sudah menjalani beberapa operasi mata namun tidak membuahkan hasil sama sekali.

Fatimah mengatakan, dia tidak pernah berputus asa selama tujuh tahun terakhir karena hidup dalam keadaan buta.

Selama berada di Madinah Al Munawwarah bersama jamaah haji dari Sudan, kata Fatimah, dia lebih memilih untuk menghabiskan waktunya beribadah di Masjid Nabawi.

Di dalam doa-doanya, Fatimah senantiasa memohon kepada Allah Ta'ala agar dia sembuh dari kebutaan. Suatu waktu, di tengah dia berdoa penuh khusyuk, tiba-tiba kegelapan lenyap dari penglihatannya. Fatimah dapat melihat cahaya di hadapannya. Lalu dia melihat ke kanan dan kiri. Setelah sadar bahwa dia tidak sedang bermimpi, Fatimah menangis bahagia dan bersyukur kepada Allah Ta'ala yang telah mengembalikan penglihatannya.


"Untuk pertama kalinya saya dapat melihat diri saya sendiri semenjak tujuh tahun yang lalu. Saya dapat melihat anak saya menangis bahagia yang mengucapkan kalimat 'Alhamdulillah' berkali-kali. Saya pun melihat orang-orang di sekitar saya, melihat anak-anak dan orang dewasa. Sekarang saya sudah dapat berjalan sendiri tanpa bantuan orang lain," ujar Fatimah seperti dilansir surat kabar Okaz.

Menurut Fatimah, rasa gembira yang tiada taranya dia rasakan adalah ketika dapat melihat Masy'aril Haram (tempat-tempat suci) di kota Makkah Al Mukarramah.(fimadani)

Bayiku Lahir di Rumput Kerana Ditolak Jururawat

Posted: 16 Oct 2013 09:15 AM PDT

Maksud hati ingin menyiapkan kelahirannya, malah melahirkan di tempat yang tak seharusnya. Hal inilah yang dialami oleh ibu malang Irma Lopez. Ini adalah kali ketiga wanita ini melahirkan, namun tak pernah dibayangkannya akan semengerikan ini.
Irma adalah wanita Indian dan saat itu ia bersama suami mendatangi rumah sakit di selatan Mexico. Namun saat sampai di lobi, mereka ditolak oleh seorang jururawat di sana. Alasannya adalah kerana usia kandungan yang masih 8 bulan. Selain itu, sepertinya ada sebuah kesalahpahaman akibat masalah bahasa.


Irma dan bayinya masih boleh selamat (c) dailymail.co.uk
Irma tak boleh bahasa Sepanyol dan bersama suaminya, ia tak memahami apa yang dikatakan oleh jururawat kecuali kata 'tidak' yang dianggap bahwa rumah sakit tak bolehmenerima mereka. Namun malangnya, satu setengah jam setelah keduanya meninggalkan tempat tersebut, Irma mengalami pecah ketuban.
Ia dan suaminya mendatangi rumah sakit kerana memang merasakan sakit yang tidak biasa. Irma pun melahirkan anaknya di rerumputan dekat rumah sakit kerana sudah tak tahan lagi. Ironisnya lagi, ia melahirkan tanpa suami kerana saat itu sang suami sedang mencoba untuk  mendaftarkan istrinya ke dalam rumah sakit.

Foto Irma yang melahirkan di rerumputan menyebar luas di internet(c) Huffington Post
Foto Irma yang melahirkan di rerumputan menyebar luas di internet(c) Huffington Post
Mungkin itu adalah pengalaman melahirkan paling buruk yang pernah dialami Irma. Ditolak rumah sakit, melahirkan di tempat yang tak semestinya dan fotonya saat melahirkan tersebar luas dengan cepat ke berbagai negara. Meski pada akhirnya Irma dan bayinya bisa mendapatkan perawatan yang layak, namun walikota Mexico cukup didesak kerana Irma adalah wanita kedua yang mendapat perlakuan kurang layak dalam setahun terakhir.

Pelik baju amoi ni

Posted: 16 Oct 2013 09:00 AM PDT





Diejek Alat Vital Kecil, Suami Rela BUNUH ISTERI

Posted: 16 Oct 2013 12:00 AM PDT

Rasa sakit hati sulit disembuhkan dari sakit fisik, tampaknya memang benar adanya. Hanya karena diejek masih suka mengompol dan memiliki alat vital kecil, seorang suami asal Inggris rela membunuh isterinya.

Insiden ini berawal ketika John Clinton --nama pria tersebut--, menenggak 10 liter bir. Pulang ke rumah di bawah pengaruh alkohol dan mendengar istrinya tengah membahas perceraian di telepon dengan pengacara, membuat dirinya naik pitam.

Dalam waktu yang sama, John langsung menikam tubuh istrinya dengan pisau. Tak hanya itu, ia menusuk tangan dan mata kiri istrinya, seperti yang ditulis Mirror.

Ibu dua anak itu terjatuh di jalan raya, ketika dia berusaha untuk menyelamatkan diri. Ia mengalami pendarahan fatal, sebelum ajal menjemputnya.

Saat pihak berwajib datang ke lokasi kejadian, mereka menemukan suaminya sedang berusahan memotong aliran darah di lengan dan leher istrinya, untuk menunjukkan seolah-olah istrinya bunuh diri.

Di depan detektif, John mengakui dia sakit hati, ketika dia didorong oleh istrinya dan ditanyai siapa yang merawat dirinya ketika mengompol. Paula juga mengatakan jika alat vital yang dimilikinya sangat kecil.

Berani betul kakak ni berpakaian begini pergi pasar malam

Posted: 15 Oct 2013 11:00 PM PDT


Gaya brutal mencuci pakaian

Posted: 15 Oct 2013 10:00 PM PDT


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved