ads

Khamis, 4 Disember 2014

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


PARU-PARU BERLUBANG - DATUK MUSTAPHA MAAROF MASIH KRITIKAL

Posted: 03 Dec 2014 09:26 PM PST



Jika baru-baru ini seniman veteran Datuk Mustapha Maarof, 79, hanya dimasukkan ke hospital untuk rawatan dan ujian, terkini keadaannya dilaporkan kritikal akibat paru-parunya rosak teruk.

Beliau kini berada di Hospital Angkatan Tentera, Tuanku Mizan, Wangsa Maju selepas dipindahkan dari Institut Perubatan Respiratori, Jalan Pahang, Kuala Lumpur kelmarin.

"Keadaannya sangat tidak stabil dan doktor mengklasifikasi dia masih kritikal dan memerlukan alat bantuan pernafasan 100 peratus.

klik gambar untuk size besar - foto MO


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

10 GAMBAR - AKSI SYAMSUL YUSOF SEBAGAI TENTERA

Posted: 03 Dec 2014 04:23 PM PST



"Heroes are those who risk their lives everyday to protect our world & make it a better place," demikian kata Syamsul Yusof mengenai aksi sebagai tentera melalui filem terbaru lakonannya.

Apa yang menarik, sebagaimana Farid Kamil, Syamsul turut melakukan aksi lagak ngerinya sendiri tanpa bantuan pelakon gantian. Ujar Syamsul: "Scene jatuh bangunan tak pakai stuntman. Gayat woiiii!"

Jom tengok!

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

7 TAHUN MENJANDA - FAUZIAH LATIFF KAHWIN 2015

Posted: 03 Dec 2014 02:07 PM PST



"Insya-Allah, tahun depan masa sesuai untuk saya mendirikan rumah tangga," itulah pengakuan Fauziah Latiff, 44, selepas sekian lama menjanda.

Meskipun hampir tujuh tahun dia mengunci mulut mengenai pasangan hidup, dia akhirnya mengakui sudah mempunyai calon suami. Namun dia enggan mendedahkan siapakah gerangan lelaki bertuah itu buat masa ini.

"Saya sendiri berdebar-debar untuk melangkah ke alam itu semula, tapi saya fikir ia adalah untuk kebahagian semua pihak termasuk anak-anak," ujarnya ketika ditemui media pada majlis pelancaran novel Mutiara Hati Rafflesia, di Hotel Istana, Kuala Lumpur, semalam.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved