ads

Ahad, 5 Oktober 2014

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


9 GAMBAR : HAJAT HARI LAHIR - IFA RAZIAH TERINGIN HAMIL LAGI

Posted: 04 Oct 2014 07:08 PM PDT



Gambar menarik Ifa Raziah bersama anak-anaknya iaitu Muhammad Syakir Aqili Mohd Yani, 9, dan seorang anak angkatnya Sharifah Putri Umairah, 15, ketika menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke 39 baru-baru ini.

"Alhamdulilah, Tuhan panjangkan usia saya dan harapnya selepas ini saya diberi kesihatan yang baik berpanjangan serta dimurahkan rezeki. Jika diizinkan dan dimurahkan rezeki oleh Tuhan, saya sebenarnya mahu hamil lagi. Memang impian saya mahu timang seorang cahaya mata lagi sebelum melebihi usia 40 tahun.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

BERLAKON SELEPAS BERHIJRAH - LUAHAN HATI ADAM CORRIE

Posted: 04 Oct 2014 04:12 PM PDT



Berikut adalah luahan hati Adam Corrie mengenai keputusannya untuk berlakon semula bersama Syamsul Yusof. Luahannya itu berikutan ada cakap-cakap yang mendakwa orang yang sudah berhijrah tidak perlu melibatkan diri lagi dalam lakonan.

Dan sebagaimana yang kita tahu mengenai Adam dan Syamsul... kedua-dua pelakon ini telahpun berhijrah. Persoalannya, benarkah orang yang sudah berhijrah tidak boleh berlakon?

"Kisah semalam.. Dah lama tak berlakon sekali dengan pelakon dan pengarah hebat kita Syamsul Yusof. Kini dapat berlakon bersama lagi.

"Ramai orang kata : "kalau sudah berhijrah tak perlu melibatkan diri lagi dalam bidang seni. Dan seru adam tinggalkan terus.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved