ads

Khamis, 11 September 2014

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


GARA2 MAKANAN RINGAN - IRMA HASMIE JALANI PEMBEDAHAN KAKI HARI INI

Posted: 10 Sep 2014 03:28 PM PDT



Baru sahaja Irma Hasmie mengadakan kenduri kesyukuran dan tahlil di kediaman mentuanya hujung minggu lalu sempena selamat bersalin anak kedua pada 18 Julai 2014. Hari ini, dia akan menjalani satu pembedahan di bahagian kakinya!

Khabarnya, pembedahan yang akan dilakukan hanya melibatkan 'minor operation'.

"Ia hanya pembedahan kecil di bahagian tapak kaki iaitu bagi membuang cyst. Menurut doktor cyst itu terbentuk kemungkinan disebabkan oleh faktor pemakanan saya sebelum ini yang gemar memakan makanan ringan.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GOSIP CINTA NEGRO & KAHWIN DATUK MENGARUT - ZARINA ANJOULIE

Posted: 10 Sep 2014 03:10 PM PDT



Pelakon yang tak lekang dengan kontroversi, Zarina Anjoulie Lavocah, 27, naik angin apabila ada pihak yang mendakwa dia bercinta dengan 'Awang Hitam' (Negro). Bukan itu sahaja, malah dia juga didakwa sudah berkahwin secara senyap dengan seorang Datuk. Heh.

"Saya pun tak faham... Angin tak ada, ribut tak ada tahu-tahu orang kata saya bercinta dengan 'Pak Hitam' (Negro).

"Tak cukup dengan itu, orang kata pula saya sudah berkahwin senyap-senyap dengan seorang Datuk. Benda tu semua tak masuk akal," jelas Zarina ketika ditemui media pada malam tayangan filem Amir & Loqman, arahan Mamat Khalid bertempat di e@Curve, Damansara, Petaling, Selangor.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

TAHNIAH - SABHI SADDI TIMANG ANAK KEDUA DI HARI LAHIR

Posted: 10 Sep 2014 02:39 PM PDT



"Alhamdulilah. Pada hari lahir saya, Isteri saya telah selamat melahirkan seorang lagi cahaya mata perempuan menjadi penambah seri ke dalam keluarga. Terima kasih di atas ucapan semua peminat. Tahun depan dapat sambut hari jadi sama2," demikian kata penyanyi lagu 'Cinta Sesungguhnya', iaitu Sabhi Saddi.

Untuk info, hari lahir Sabhi Saddi ialah pada 4 September 1984 dan ia bersamaan dengan kelahiran anak keduanya di Pusat Perubatan Salam, Shah Alam, Selangor.

Sama hari lahir - Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved