ads

Rabu, 10 September 2014

borak kosong


sumber :-

borak kosong


Ini Dia Pelari Seksi Yang Menjadi Sensasi

Posted: 10 Sep 2014 09:00 PM PDT

Ramai yang menganggap bahawa perempuan cantik yang seksi ogah berkeringat untuk berolahraga berat apalagi ikut lari maraton. Anggapan tersebut dipatahkan oleh wanita yang cantik ini. Ia pun mendadak jadi bintang di internet berkat partisipasinya ikut lumba lari marathon.

Ya, Mao Dou (26 tahun) menjadi perbincangan netizen di China ketika mengikuti Xiamen International Marathon 2014. Dengan paras cantik, payudara besar dan kencang serta rambut panjangnya yang indah terurai membuat Mau Dou menjadi pusat perhatian.

Mao Dou kerap diajak berfoto oleh sesama peserta lumba lari

Pesona Mao Dou itu langsung jadi menyebar di internet dan jumlah followernya  di Weibo melonjak gila-gilaan. Perempuan asal Hangzhou ini sudah sering ikut maraton sejak 4 tahun lalu yang pertama kali dilakukannya pada Mei 2012. Ia mengaku latihan 3-5 kali seminggu yang tiap sesinya lari 10 km dan 25 km saat akhir pekan.



Ketika ditanya mengenai julukannya sebagai "Pelari marathon tercantik di China", Mao Dou mengaku tak mempedulikannya. Ia juga diam saja ketika para netter menudingnya cantik berkat operasi plastik seraya membantah melakukan operasi plastik. Ia menegaskan bahawa ia menjalani pola hidup sihat untuk boleh mencapai bentuk tubuh ideal seperti sekarang.


(Weibo, China Daily)

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved