ads

Isnin, 11 Ogos 2014

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


TAHNIAH - ADAM AF DAN FIZA AKHIRNYA RUJUK SEMULA

Posted: 10 Aug 2014 05:04 PM PDT



Rasanya ramai yang tidak mengetahui bahawa Adam AF2 dan Fiza Elite telah rujuk semula pada 19 Ramadan lepas. Malah mereka juga dilaporkan telah ke pejabat Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) di Shah Alam, Selangor pada jam 11 baru-baru ini untuk pendaftaran rujuk semula perkahwinan mereka itu.

Difahamkan, mereka rujuk semula kerana cinta yang masih mendalan antara satu sama lain. Bahkan mereka berdua juga menganggap apa yang telah berlaku dalam rumah tangga mereka sebagai ujian dan takdir Allah.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

JACLYN BEKERJASAMA DENGAN PENERBIT ALBUM THE BLACK EYES PEAS

Posted: 10 Aug 2014 03:49 PM PDT



Peluang bekerjasama dengan dengan penerbit album yang pernah bekerja dengan kumpulan terkenal Amerika Syarikat, The Black Eyed Peas iaitu Rick Dixon, tidak akan disia-siakan oleh penyanyi Jaclyn Victor.

Menurut Jaclyn, tawaran itu dibuat oleh Rick atau lebih dikenali dengan nama Rick One selepas dia mengadakan persembahan di Whisky A Go Go di West Hollywood, Los Angeles, California, Amerika Syarikat baru-baru ini.

"Persembahan tersebut adalah salah satu siri pengenalan bagi memberi peluang penggiat muzik di negara itu mengenali bakat saya dan tidak sangka mendapat tawaran untuk bekerjasama dengan Rick.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SIAPA KATA SAYA FAIL CERAI? - ERMA FATIMA

Posted: 10 Aug 2014 03:12 PM PDT



Gara-gara sebuah laporan akhbar mingguan yang mendakwa Erma Fatima bakal memfailkan cerai terhadap suaminya iaitu Badaruddin Azmi, Erma akhirnya tampil menjelaskan bahawa ia tidak benar sama sekali dan menyifatkan dakwaan itu sebagai karut.

Artikel terdahulu:

"Fail cerai? Siapa yang kata? Saya sendiri tidak tahu menahu mengenai perkara ini macam mana pula orang lain lebih tahu?

Bade dan Aida - Klik untuk imej besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved