ads

Jumaat, 14 November 2014

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


KESUNTUKAN MASA PUNCA ZAHIRIL ADZIM SOLAT DI PARKIR

Posted: 13 Nov 2014 11:28 PM PST



Meskipun ada yang sudah tahu, namun rasanya masih ramai yang berteki-teki tentang siapakah gerangan artis yang dirakam gambar 'kandidnya' ketika sedang solat di parkir Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) baru-baru ini.

Dia adalah pelakon Zahiril Adzim yang ketika itu sedang menunaikan solat Maghrib di kawasan letak kereta berikutan kesuntukan masa. Bagaimanapun, Zahiril menafikan tujuannya solat di situ adalah untuk menunjuk-nunjuk.

"Saya terpaksa menunaikan solat Maghrib di parkir kerana waktu solat sudah suntuk dan saya sudah mengagaknya. Jadi selepas selesai penggambaran saya pulang ke rumah untuk ambil isteri saya dan ketika itu saya sudah siap-siap ambil air sembahyang.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved