ads

Sabtu, 29 November 2014

Halaman Gambar Menarik, Pelik, Artis Panas & Macam-Macam Lagi!


sumber :-

Halaman Gambar Menarik, Pelik, Artis Panas & Macam-Macam Lagi!


12 Lagu Diumumkan Layak Final Ke AJL 29

Posted: 29 Nov 2014 04:22 AM PST


Barisan artis yang berjaya melayakkan diri ke pertandingan akhir Juara Lagu ke-29.
SHAH ALAM: Dua belas buah lagu terbaik layak ke Anugerah Juara Lagu 29 (AJL29) selepas berentap di pentas Separuh Akhir Muzik Muzik 29 yang disiarkan secara langsung di Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, di sini, Jumaat.
Lagu-lagu yang layak ke AJL29 yang akan diadakan pada 18 Januari hadapan terdiri daripada Gilalah (Stacy), Gadis Jolobu (Datuk Hattan & Waris), Malaikai (Hazama), Romancinta (Mojo), Apa Khabar (Joe Flizzow) dan Lelaki (Yuna).
Manakala Matahari (Hafiz Suip), Di Pintu Syurga (Dayang Nurfaizah), Rentak Laguku (Bunkface & Amy Search), Sesal Separuh Nyawa (Alyah), Percayalah (Indah Ruhaila), dan Masih Aku Cinta (Shila Amzah) turut dipilih untuk berentap pada peringkat akhir.

Separuh Akhir Muzik Muzik 29 minggu ketiga ini turut menyaksikan persembahan daripada Datuk AC Mizal & Mawi (Al Haq), Ronnie & Marsha (Cinta Makrifat), Bunkface & Amy Search ( Rentak Laguku), Alyah (Sesal Separuh Jiwa), Yuna (Lelaki) dan Hafiz Hamidun (Jodoh Berdua).
Selain Akim & The Majistret (Mewangi), Forteen (Tak Pernah Berjumpa) dan Joe Flizzow & Sona One (Apa Khabar).

Separuh Akhir Muzik Muzik 29 minggu ketiga turut dihiburkan dengan persembahan istimewa daripada Haiza dan EVA.

Program ini telah bersiaran selama tiga minggu berturut-turut yang bermula 14 November dan menyaksikan persaingan 30 buah lagu terbaik sepanjang tahun 2014.

Kesemua lagu Separuh Akhir Muzik Muzik 29 dinilai oleh barisan juri professional iaitu Edrie Hashim, Damien Mikhail, Helen Yap, LY, Ad Samad, Dato' Mokhzani Ismail dan Azmeer bertindak selaku ketua juri.

"Saya, Erra Tidak Berbincang Mengenai Amar Baharin" - Izreen Azminda

Posted: 29 Nov 2014 04:21 AM PST


Erra Fazira, Izreen Azminda dan Soo Wincci bakal menerajui teater Takhta 3 Ratu.
PETALING JAYA: Pelakon Izreen Azminda memberitahu dia tidak pernah membincangkan dengan Erra Fazira tentang lelaki yang sering dikaitkan dengan mereka iaitu Amar Baharin ketika sesi latihan teaterTakhta 3 Ratu.
Izreen berkata, kedua-dua mereka bersikap profesional tanpa mencampurkan urusan kerja dan peribadi ketika menjalani sesi latihan teater itu.

"Saya tahu Erra Fazira pernah dikaitkan dengan Amar Baharin dulu tetapi kami tidak pernah langsung bercakap tentang Amar ketika sesi latihan teater yang dilakukan bersama.

"Saya tidak ada masalah berlakon dengan Erra kerana dia sangat profesional dan tidak pernah campur urusan kerja dan peribadi," ujarnya kepada mStar Online.

Izren berkata demikian ketika ditanya tentang hubungannya dengan Erra Fazira ketika sesi latihan teater Takhta 3 Ratu memandangkan sebelum ini pelakon jelita tersebut turut dikatakan mempunyai hubungan dengan Amar Baharin.
Izreen anggap Amar Baharin sebagai kawan rapatnya buat masa ini.
Jelas Izreen, dia juga tidak pernah bertanya kepada lelaki itu sebelum menerima tawaran berlakon di samping Erra Fazira.

"Saya seorang yang sukar untuk bertanya tentang sesuatu yang saya rasa ingin lakukan termasuklah soal berlakon dengan Erra Fazira.

"Saya pergi sahaja kerana pada saya itu adalah peluang terbaik untuk kerjaya lakonan saya," ujarnya.

Bagaimanapun, Izreen berkata setakat ini, Amar belum berkesempatan datang melihat sesi latihan teater tersebut.

Sementara itu, bercerita tentang wataknya sebagai puteri Majapahit iaitu Galuh Chenderai, Izreen berkata ia adalah sesuatu yang sangat menguji tahap lakonannya.

Dia juga terpaksa melakukan empat perkara sukar iaitu bercakap dalam bahasa Indonesia, menari, bersilat dan bermain pedang dalam memainkan watak tersebut.

"Dalam tempoh sebulan latihan ini, saya terpaksa fokus kerana watak saya paling sukar terutama untuk bercakap bahasa Indonesia.

"Saya juga perlu berlatih menari, bersilat dan bermain pedang yang mana tidak pernah saya lakukan sebelum ini," katanya.

Antara pelakon lain yang turut menjayakan teater tersebut ialah Awie, Soo Wincci, Beto Kushairy, Azri Iskandar dan Datuk Rahim Razali.

Takhta 3 Ratu mengisahkan tentang puteri Majapahit iaitu Galuh Chenderai (Izreen) yang berkahwin dengan Sultan Mansur (Azri Iskandar)  terluka hati apabila suaminya itu mengambil keputusan mengahwini Puteri Hang Li Po (Soo Wincci) bagi mengukuhkan pertalian persahabatan antara Melaka dan China.

Dalam persengketaan antara Galuh Chenderai dan Li Po, kedua-dua mereka terkejut apabila Sultan Mansur mahu menikahi Lela Wangsa (Erra), iaitu puteri kepada Maharaja Dewa Sura, pemerintah Inderapura yang cuba hendak menyerang Melaka.

Takhta 3 Ratu bakal dipentaskan bermula 13 hingga 22 Disember 2014 di Istana Budaya.

Kumpulan Kpop, Lovely Pretty Girls Dilantik Duta Produk Di Malaysia

Posted: 29 Nov 2014 04:20 AM PST


Lovely Pretty Girls dianggotai oleh Lahee, Jiwon, Riwon, Songha, dan Jieun.
PETALING JAYA: Kumpulan Lovely Pretty Girls yang berasal dari Korea Selatan dipilih menjadi duta kepada produk kosmetik Talent Cosmetic yang dilancarkan di Hard Rock Cafe, dekat sini, Jumaat.

Pengarah Eksekutif Talent Cosmetic, Datuk Ruddin Salim berkata, penyanyi berkumpulan wanita itu dipilih berikutan produk tersebut adalah berasal dari Korea.

"Pemilihan kumpulan Kpop ini adalah bersesuaian dengan produk Talent Cosmetic yang diperbuat di negara itu.

"Lagi pula demam Kpop yang melanda negara ini membuatkan pemilihan mereka dirasakan sangat bersesuaian dan tepat," ujarnya kepada mStar Online pada majlis pelancaran produk berkenaan.

Jelasnya, Lovely Pretty Girls akan berada di Malaysia selama beberapa bagi mengikuti sesi rangka promosi dan pelancaran cawangan pertama produk tersebut di Melaka pada Sabtu (hari ini).

Sementara itu, Ruddin berkata, pihaknya dalam perancangan mencari artis tempatan sebagai duta kepada beberapa produk kosmetik rangkaian itu.

"Kami sedang mencari artis tempatan yang sesuai untuk beberapa produk dan artis Indonesia bagi jualan di negara itu," ujarnya.

Sementara itu, Lovely Pretty Girls yang dianggotai lima wanita jelita ini mengakui teruja dengan pemilihan mereka sebagai duta produk.

Mereka yang dianggotai oleh Lahee, Jiwon, Riwon, Songha, dan Jieun ini memberitahu sudah menggunakan kosmetik tersebut sejak sebulan lalu dan ia akan berada di pasaran negara ini pada Sabtu.

Tiada Sasaran Jaclyn Victor, Suami Dapat Anak

Posted: 29 Nov 2014 04:19 AM PST


Jaclyn tidak meletakkan sebarang sasaran untuk menimang cahaya mata dan menyerahkan perkara itu kepada rezeki.
PETALING JAYA: Penyanyi Jaclyn Victor tidak meletakkan sebarang sasaran untuk mendapatkan cahaya mata bersama suaminya, Shawn Rivera ekoran mereka tinggal berjauhan buat masa ini.

Jaclyn, 35, berkata, dia tidak mahu berasa tertekan memikirkan soal berkenaan kerana dia terbuka tentang soal itu selain menyerahkan rezeki kepada Tuhan.

"Kami tidak merancang atau meletakkan sasaran tertentu untuk menimang cahaya mata kerana perkara ini terpulang kepada rezeki.

"Tetapi kami suami-isteri sememangnya mahukan kehadiran cahaya mata dalam rumah tangga kami," ujarnya kepada mStar Online.

Jaclyn berkahwin dengan Shawn, 40, yang juga anggota kumpulan R&B Az Yet pada 19 Julai lalu di The First Unitarian Church of Philadelphia, Amerika Syarikat yang hanya dihadiri oleh ahli keluarga terdekat kedua-dua belah pihak.

Bagaimanapun penyanyi lagu Gemilang itu hanya mendedahkan perkahwinannya kepada umum dalam satu sidang media yang diadakan Istana Budaya pada 12 Ogos lalu.

Dalam pada itu, ditanya bagaimana dia mengekalkan hubungan dengan suaminya yang kini berada Amerika, Jaclyn berkata, komunikasi adalah kunci utama dalam hubungan mereka.
Jaclyn dan Shawn berkahwin pada 17 Julai lalu di Amerika Syarikat.
Malah kata Jaclyn, selama ini mereka berhubung menerusi telefon hampir setiap hari dan cara itu masih digunakan selepas mereka berkahwin.

"Komunikasi adalah elemen paling penting dalam sesuatu hubungan dan kami sentiasa berbual di telefon untuk berkongsi pelbagai perkara biarpun kami sibuk dengan tugas masing-masing.

"Saya juga bertuah kerana suami memahami kerjaya saya memandangkan dia juga seorang penyanyi dan kami sangat menyokong di antara satu sama lain," katanya.

Sementara itu, ditanya mengenai perancangan sambutan Hari Krismas pertama pada 25 Disember depan sejak bergelar isteri, Jaclyn memberitahu Shawn akan pulang ke Malaysia bagi menyambut perayaan itu bersama-sama keluarganya di sini.

Bagaimanapun kata Jaclyn, dia tidak mempunyai sebarang perancangan tertentu pada hari tersebut sebaliknya akan menggunakan masa berkualiti untuk bersama suaminya.

Dalam perkembangan lain, bekas juara Malaysian Idol musim pertama itu baharu sahaja melancarkan album sulung berbahasa Inggerisnya berjudul Unleashed dibawah label KRU Music.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved