ads

Jumaat, 10 Oktober 2014

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


SEKALI LAFAZ - FARHAN AF4 KINI BERGELAR ISTERI

Posted: 09 Oct 2014 11:58 PM PDT



Farhan AF4 atau nama penuhnya Farhan Azizan, 30, telah selamat bergelar isteri kepada Ahmad Rashadan Suhaimi, 30, dengan sekali lafaz di Masjid Al Hasanah, Bangi sekitar pukul 10.15 pagi tadi.

Mereka dinikahkan oleh Pendaftar Pernikahan Pejabat Agama Islam Hulu Langat, Zainal Abidin Yusof berwakilkan bapa Farhan, Azizan Mohd. Khir.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ALLLAHYARHAM TOMPEL BUKAN LELAKI 'MIANG' - RUMINAH SIDEK

Posted: 09 Oct 2014 05:01 PM PDT



Makin hangat dan menimbulkan pelbagai kontroversi! Begitulah bayangan mengenai majlis sidang media khas yang dianjurkan oleh waris Allahyarham AR Tompel di Perbadanan dan Kemajuan Nasional Filem Malaysia (Finas), semalam.

Tambah hangat, bekas isteri Allahyarham iaitu pelakon veteran Ruminah Sidek, 68, mengaku bekas suaminya merupakan seorang lelaki yang sering menjadi perhatian dan digilai ramai wanita. Maksudnya, bukan Allahyarham yang sengaja mengejar wanita... tetapi ramai wanita yang tergila-gilakannya.

Malah beliau turut menyangkal watak 'miang' Alllahyarham yang dipaparkan dalam telefilem Saloma siaran Astro First Eksklusif adalah gambaran identiti bekas suaminya itu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved