ads

Selasa, 16 September 2014

borak kosong


sumber :-

borak kosong


Siapa Sangka, Awek Vietnam Seksi Ini Merupakan Gamer Yang Handal

Posted: 16 Sep 2014 08:58 PM PDT

Xiao Yi atau lebih dikenal sebagai Vietnam Yao Yao menjadi terkenal di kalangan para gamers di China, Jepun dan Korea kerana dia merupakan gamer yang handal khususnya game first person shooter.

Penampilan fisiknya mengingatkan orang kepada Elly Tran Ha

Kecantikan dan keseksiannya membuat ia popular sebab fotonya tersebar luas di di dunia maya dan menjadi kesukaan para netter di negara tersebut yang tidak menyangka bahawa gadis China keturunan Vietnam yang cantik ini merupakan seorang gamer handal.



Penampilan yang gemulai dan cantik ternyata sangat bolehmenipu. Banyak kalangan yang menilai dia merupakan "penerus" Elly Tran Ha dalam jagat hiburan Vietnam dan sekitarnya kerana bentuk dan penampilan fisik mereka amat mirip.

Anda Tidak Akan Percaya Seperti Apa Wanita Cantik Ini Sebelumnya

Posted: 15 Sep 2014 11:18 PM PDT

Manusia memang makhluk yang tidak pernah sempurna dan akan selalu berusaha demi tampil lebih menarik. Salah satu jalan pintas yang dilakukan agar tampil lebih menawan adalah dengan menjalani operasi plastik. Namun, sejauh apa operasi plastik boleh merubah penampilan orang?
 
Transformasi yang terjadi pada orang ini mungkin akan membuat Anda cukup terkejut. Dilansir Rocketnews24, Anda tak akan percaya dengan perubahan mencengangkan remaja asal Thailand ini.

Tak diketahui asal usul wanita cantik dan seksi ini. Namun diketahui dari akun Facebooknya, dia adalah seorang transgender asal Thailand. Tanpa rasa malu, wanita itu memposting beberapa fotonya di masa kecil. Namun sangat mengejutkan saat diketahui kalau  dia adalah seorang lelaki. Bahkan saat masih kecil, dia adalah remaja gendut dengan pipi chubby dan berkulit gelap.

Belum diketahui apa latar belakang yang membuat bocah ini menjalani operasi plastik. Wanita itu menjelaskan kalau ia memang benar-benar menjalani oplas. Bahkan ia memposting foto perubahannya.

Rupanya proses perubahan yang pertama kali ia lakukan adalah membuat kulitnya jadi lebih putih. Setelah itu dilanjutkan dengan operasi perubahan wajah yang membuatnya benar-benar tak boleh dikenali.


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved