ads

Sabtu, 30 Ogos 2014

borak kosong


sumber :-

borak kosong


Artis Cantik Ini Mengalami Fashion Disaster Teramat Memalukan Di Red Carpet

Posted: 30 Aug 2014 09:00 PM PDT

Aktris cantik yang merupakan bintang televisyen terkenal di China, Sun Fei Fei, mengalami kejadian memalukan saat ia berjalan di karpet merah menghadiri Festival Film China.

Gaun merah tipis yang dikenakannya menjadi bencana kerana amat mengekspos bahagian tubuh yang seharusnya tidak boleh terlihat. Bagian rok depan gaunnya yang berbelahan tinggi tanpa sengaja mengekspos celana dalam yang dikenakannya.



Kerana sibuk sehingga kerap menunduk untuk memegangi roknya, maka tanpa sengaja ia mengalami nipple slip (foto tidak ditampilkan disini demi kesantunan). Beruntung seseorang menutupi tubuh aktris cantik ini dengan selimut

Potongan tersebut amat merepotkannya ketika berjalan kraena ia harus menunduk untuk memegangi belahan skirt tersebut agar tidak tersibak angin. Akibatnya, ia pun mengalami nipple slip oleh kerana gaun tersebut berpotongan dada amat rendah .

Gaun yang dikenakann Sun Fei Fei ini amat merepotkannya sepanjang acara. Ia harus berkali-kali membetulkan gaunnya agar tidak mengalami bencana lebih lanjut

Beruntung seseorang memberikannya selimut untuk menutupi tubuh sang aktris seksi ini. Sungguh memalukan.
(dari berbagai sumber)

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved