ads

Sabtu, 23 Ogos 2014

borak kosong


sumber :-

borak kosong


Ini dia ratu selfie Thailand yang buat Kim Kardashian bagaikan amatur

Posted: 23 Aug 2014 09:00 PM PDT

Kim Kardashian tidak ada apa-apanya dibandingkan Mortao Maotor, wanita asal Thailand berusia 40 tahunan yang jugaistri dari pemilik galeri seni, Room of Art, yang berlokasi di Bangkok, Thailand. Wanita ini telah membuat buku selfie Kim Kardashian tampak seperti karya amatur dan tidak ada apa-apanya.

Dalam buku Kim tersebut, terdapat 1.200 selfie. Namun, semua itu, langsung tak berarti jika dibandingkan dengan jumlah selfie di akaun Instagram Maotor yang mencapai 12.000 foto. Dan sekarang ia menjadi sensasi di internet kerana para netter menobatkannya sebagai Ratu selfie.

Ia bukan selebriti, melainkan surirumah tangga biasa. Namun ia amat popular dengan foto-fotonya yang menggoda

Setiap minggunya, Mortao Maotor (bukan nama asli), mengup load 200 selfie. Ia menyangkal bahwa dirinya adalah wanita kurang kerjaan yang gemar pamer foto di media sosial. Sebab, menurutnya, tidak semua foto dalam akaun Instagramnya berupa selfie.

Mortao kerap memposting foto-foto yang menonjolkan kemolekan tubuhnya dan ini salah satunya (foto dicrop demi kesantunan)

Mortao Maotor selfie
tubuhnya yang mulus kerap mengundang pujian sekaligus cacian para followersnya

Selain itu, banyak follower Maotor yang mencapai 20.000 sering memberikan komen negatif, menuduh dirinya telah menyebarkan pornografi kerana kerap berfoto sensual. Namun, Maotor selalu membalasnya dengan kata-kata sopan dan tidak ofensif.
(Time, Instagram, Gulfnews)

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved