ads

Ahad, 13 Oktober 2013

Zon Artis


sumber :-

Zon Artis


(Tahniah!) Raja Azmi & Eddie Sah Bergelar Suami Isteri

Posted: 13 Oct 2013 07:37 AM PDT

Dengan hanya sekali lafaz, produser filem penuh kontroversi, Raja Azmi selamat bergelar isteri kepada lelaki pilihan hatinya, Mohd Eddie Ghazali, dalam majlis akad nikah yang berlangsung di Laman Beringin, Istana Budaya, pada Ahad.

GAMBAR KAHWIN RAJA AZMI DAN EDDIE

Raja Azmi atau nama sebenarnya, Raja Azmi Raja Sulaiman, 54, bersama Eddie, 45, yang merupakan pemain bass kumpulan CRK telah diijabkabulkan oleh jurunikah, Ustaz Wan Ismail Wan Ahmad dengan mas kahwin sebanyak RM300 beserta seutas gelang dan senaskah Al-Quran.

Raja Azmi telah berwalikan abang sulungnya, Raja Azman Raja Sulaiman serta bersaksikan adik bongsunya, Raja Azizdin Raja Sulaiman dan menantunya, Mohamad Shadan Hashim.

Terdahulu pihak pengantin lelaki telah membawa 1 dulang hantaran yang mengandungi sebuah Al-Quran, mas kahwin dan gelang tangan emas putih, berbalas dengan 3 dulang hantaran berupa manis-manisan seperti coklat, cookies dan jeli daripada pihak pengantin perempuan.

GAMBAR KAHWIN RAJA AZMI DAN EDDIE

Tahniah diucapkan dan selamat pengantin baru buat kesekian-kalinya. Kami doakan semoga perkahwinan yang dibina kali ini akan berkekalan buat selamanya dan selamat berbahagia.

Related Posts with Thumbnails

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved