ads

Selasa, 17 Januari 2012

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


EMAIL LAMA BUKA AIB JANDA HATTAN..?

Posted: 17 Jan 2012 01:50 AM PST


Selepas tersebarnya gambar nakal Farah Asyikin (bekas isteri Hattan) beberapa hari lalu, kini beberapa email lama pula disebarkan melalui laman sembang. Email lama tersebut telah disebarkan dalam sebuah blog yang disertakan linknya seolah-olah mengajak pelawat membaca apa yang dicatat di situ.

Apa yang paling mengejutkan, email yang mengandungi nama Farah dalam blog berkenaan menjelaskan dengan teliti bagaimana Farah mahu menggugurkan kandungannya di Singapura. Dan melalui penelitian, ada seseorang di belakang blog tersebut yang sengaja meletakkan salinan email tersebut (sekiranya benar milik Farah) atas tujuan tidak baik.

Gambar Farah yang didakwa mahu memancing 'ikan besar'...
Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

BILA LISA & NORA DANISH DITUDUH LESBIAN..!!

Posted: 16 Jan 2012 02:45 PM PST


Untuk info, gambar-gambar ini adalah gambar lama Nora Danish dan Lisa Surihani yang kemungkinan dirakamkan untuk drama atau filem. Ia pernah disiarkan oleh sebuah laman sembang sekitar bulan Julai 2011, mungkin untuk suka-suka atau sekadar memeriahkan dunia gosip.

Bagaimanapun, apa yang tak sedap ialah apabila ia dihangatkan kembali oleh sebuah blog berita semalam dengan tanda soal apakah Nora dan Lisa lesbian? Persoalan tersebut amat kurang manis disebabkan kita semua tahu bahawa Lisa bakal berkahwin pada 23 Februari ini dengan Yusry... jadi apakah motif blog tersebut?

"Panas... Gambar Lisa Surihani Dalam Aksi Ala-ala Lesbian?"
demikian tajuk blog tersebut...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SYARIF PERNAH PANGGIL AMANDA 'SWEETHEART'

Posted: 16 Jan 2012 01:37 PM PST


Hati siapa tidak remuk apabila kekasih hati yang dipercayai selama ini tiba-tiba mungkir janji dan kemudian bertunang dengan orang lain? Lebih pedih apabila dia dituduh sebagai perampas yang mahu menghancurkan kebahagiaan orang lain... sedangkan sebelum ini jejaka dikenalinya itu mengaku masih solo..!

Sebenarnya, itulah secebis drama kehidupan Amanda Imani yang dilukai oleh insan bernama lelaki dari Singapura baru-baru ini. Cinta monyetnya bersama anggota kumpulan Sleeq, Syarif, berakhir bulan lalu gara-gara lelaki itu bertunang tergesa-gesa untuk menutup kontroversi yang berlaku.

Syarif atau nama sebenarnya Syarifullah Ahmad bila diajukan persoalan tersebut menafikan perkara tersebut mentah-mentah dan mendakwa mereka hanya sekadar berkawan rapat. Jadi jika mereka hanya berkawan seperti kata Syarif, ia seolah-olah Amanda yang 'hidung tak mancung, tapi pipi tersorong-sorong'... betul ke?

"Saya serik untuk bercinta dengan seorang yang tak jujur. Saya tak kata dia 'playboy', tapi dia tak ikhlas." ujar Amanda dipetik sebagai berkata, seolah menangkis semua dakwaan Syarif yang ibarat 'cakap tak serupa bikin'.

Tinggal kenangan - klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved