ads

Isnin, 16 Januari 2012

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


INIKAH 'WARTAWAN TERPILIH' FASHA SANDHA?

Posted: 16 Jan 2012 12:53 AM PST


Masihkah anda ingat apa kata Fasha Sandha tentang gosip kahwin di Thailand yang di paparkan oleh media? Selain menafikan gosip tersebut, Fasha juga menyatakan akan hanya menjemput enam rakan media yang benar rapat dengannya sahaja ke majlis pengumuman perkahwinannya nanti.

"Saya akan memilih hanya enam wakil media yang rapat untuk mengumumkan hari bahagia itu," ujar Fasha tanpa menamakan siapakah media 'manja' kesayangannya itu.

Bagaimanapun,  jika anda ingin melihat wartawan paling rapat yang dikatakan oleh Fasha itu, mungkin inilah orangnya yang bersama-sama ikut trip ke Bandung, Indonesia. Ini kerana, rakan yang dimaksudkan oleh Fasha itu mungkin rakan yang tidak suka menulis 'keburukan' depan mata tetapi hanya menulis yang baik-baik sahaja tentang dirinya.

Fasha bersama wartawan paling rapat
ketika Bandung & Jakarta trip Indonesia...
Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

HARI PERTAMA BELLA DI PLAYSCHOOL

Posted: 15 Jan 2012 11:47 PM PST


Hari ini adalah hari pertama Bella, anak kepada Angkasawan Negara Dr Sheikh Muszaphar dan Dr Halina masuk ke nurseri / playschool. Antara sebab utama Bella di masukkan ke situ ialah untuk Bella bersosial, belajar sesuatu dan melihat lebih ramai orang.

Menurut Dr Halina, keputusan untuk menghantar Bella ke nurseri / playschool adalah keputusan bersama bagi mengajar Bella berdikari. Ini kerana Bella tidak tidur pada siang hari tetapi sebaliknya akan bermain hampir 6 jam lamanya sebelum tidur jam 3.00 petang!

Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

PEMINAT RANDID PANGALILA 'KUTUK' ELFIRA

Posted: 15 Jan 2012 01:33 PM PST


Gara-gara gandingan bersama pelakon popular Indonesia, Randid Pangalila dalam drama Biar Mimpi Sampai Ke Bintang... pelakon Elfira Loy, 17, dihentam teruk menerusi laman sosial. Dalam banyak-banyak komen, ada yang menyifatkan Elfira tidak layak menjadi heroin kepada Randid lantaran dia tidak secantik pelakon sinetron Indonesia.

Malah ada juga berpendapat adegan romantik dalam drama itu yang menyebabkan peminat pelakon yang popular dengan siri Nada Cinta itu berang terhadap Elfira.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved