ads

Isnin, 9 Januari 2012

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


ISU KAHWIN - AKHIRNYA FARAH LEE MENGAKU..!

Posted: 09 Jan 2012 12:57 AM PST


EKSKLUSIF...

Tinggal hanya 11 hari sahaja lagi gosip perkahwinan antara Ally Iskandar dan Farah Lee bakal berlangsung. Malah baik Ally mahupun Farah awalnya hanya mendiamkan diri dengan tidak mengiyakan atau menidakkan gosip tersebut.

Bukan sedikit ucapan tahniah telah diucapkan oleh rakan mahupun peminat kedua-dua kekasih 'senyap' ini. Hingga hari ini, rasanya sudah berpuluh ribu ucapan dicatat dalam facebook, blog mahupun laman sembang seluruh negara.

Klik untuk baca...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GAMBAR TERKINI ANAK PAULA MALAI ALI

Posted: 09 Jan 2012 12:28 AM PST


Siapa tidak kenal Paula Malai Ali, komentator untuk Star Sports F1 rangkaian ESPN? Menurut Paula, dia amat seronok menjadi ibu kepada anak lelakinya yang hampir berusia setahun pada 23 Februari ini.

Anak yang diberi nama Zane ini adalah hasil perkongsian hidupnya dengan seorang penerbit televisyen bernama Sam.

Klik untuk imej besar...


"Saya ingin lebih sabar dan tidak dipandu oleh ego, dan saya ingin memasak dengan lebih kerap," ujar Paula dipetik sebagai berkata.

AZWAN ALI 'BERSORAK' BILA SAIFUL KALAH

Posted: 09 Jan 2012 12:21 AM PST


Siapa sangka, Anwar Ibrahim akhirnya dibebaskan dari tuduhan liwat terhadap Saiful Bukhari Azlan. Dan orang yang paling gembira dan bersorak ialah Azwan Ali, Diva kontroversi yang secara terang-terang 'mengutuk' Saiful.

Semuanya jelas apabila Azwan menulis di akaun Twitter rasminya dengan perkataan cukup 'mencarut' yang pastinya menyakitkan hati Saiful. Bukan Saiful sahaja yang dimakinya, malah bapa Saiful juga dibabitkan sama!



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

62 GAMBAR NOSTALGIA ZIELA JALIL

Posted: 08 Jan 2012 04:48 PM PST


Norzilah binti Abdul Jalil atau Ziela Jalil, 43, mula menceburi bidang lakonan di bawah pengarah A R Badul melalui filem, Mr Os. Selepas itu beliau turut mendapat bimbingan daripada pengarah terkenal seperti Aziz Sattar (Perawan Malam), Othman Hafsham (Ujang), Zek Lokman (Konstabel Mamat), Rahim Razali (Rentak Desa), Nasir Jani (Rozana Cinta 87), Raja Alauddin (Kayangan) dan sebagainya.

Ziela juga pernah berlakon dalam beberapa filem Indonesia seperti Tarzan Rimba (bersama Barry Prima), Pancasona, Jurus Dewa Naga dan Pendekar Mata Satu.

Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

JADUAL KUMPULAN BOBOI TAHUN 2012

Posted: 08 Jan 2012 01:14 PM PST


Setelah menjadi naib juara Maharaja Lawak Mega, Kumpulan Boboi akan terus aktif meskipun masing-masing sudah mendapat habuan RM125,000 seorang. Berikut adalah jadual dan perancangan Kumpulan Boboi yang dianggotai oleh Afdlin Shauki dan Harun Salim Bachik ini pada tahun 2012.

Bagaimanapun, semua jadual dan perancangan tersebut adalah diperingkat awal dan kemungkinan juga ada tambahannya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved