ads

Rabu, 4 Januari 2012

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


ALLY ISKANDAR & FARAH LEE KAHWIN JANUARI 2012?

Posted: 04 Jan 2012 12:25 AM PST


Entah betul entahkan tidak, ada sumber dalam TV3 mendakwa Ally iskandar akan berkahwin pada 20 jan 2012 ini. Gadis yang bakal dikahwininya tak lain tak bukan ialah Farah Lee, 22, dari Terengganu yang pernah kami gosipkan dahulu.

Menurut sumber itu lagi, majlis perkahwinan tersebut bakal dilakukan secara sederhana dengan membuat kenduri kesyukuran. Jika benar dakwaan sumber ini, maka kami di myartis ingin mengucapkan syukur dan tahniah kerana Ally bakal mengahwini gadis yang cukup manis dan baik imannya.

Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GAMBAR KAHWIN SHERRY MERLIS & TENGKU SHAFIZ

Posted: 03 Jan 2012 08:20 PM PST


Ramai yang sudah tahu mengenai perkahwinan pelakon Sherry Merlis dan vokalis kumpulan Gabba Gabba Band, Tengku Shafiz-Rullah Tengku Mohd Shahid atau lebih dikenali sebagai Ash baru-baru ini.

Mereka yang berkahwin pada 1 Januari 2012 setelah hanya bercinta selama enam bulan. Madrasah Islahiyah Addiniyah, Taman Ibu Kota, Kuala Lumpur telah menjadi lokasi pernikahan di mana bapa Sherry, Wan Zainal sendiri telah menikahkan mereka.

Dan dengan tambahan beberapa keping gambar menarik, jom kita imbas kembali saat gembira pelakon berbakat itu.

Anak-anak teruna Sherry menyokong perkahwinan ibu mereka.
Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GAMBAR TERKINI KUMPULAN ELITE REUNION

Posted: 03 Jan 2012 02:10 PM PST


Kumpulan Elite yang membawa arah masing-masing selepas berumahtangga sebenarnya masih unggul dan terus bersatu sekiranya ada jemputan nyanyian. Lihat sahajalah aksi mereka ketika majlis jemputan Pasaraya Mydin ini... masih ceria sebagaimana zaman remaja mereka dahulu.

"Baru je share, sebab baru bangun balik. Semua tempat boleh je turun, kalau ada jemputan.. kalau tak nak nyanyi kat mana?" ujar Abby ringkas ketika menjawab soalan di facebooknya mengenai aktiviti terkini kumpulan Elite.

Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved