ads

Jumaat, 30 Disember 2011

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


6 GAMBAR NOSTALGIA AARON AZIZ

Posted: 30 Dec 2011 12:09 AM PST


Untuk peminat Aaron Aziz, hanya ini sahaja yang dapat kami siarkan untuk anda. Tapi bagi peminat wanita, jangan cemburu pula sebab sebahagian besarnya adalah gambar lama Aaron bersama isterinya Diyana Halik.

BIODATA:
NAMA PENUH: Aaron Mustapha Aziz
TARIKH LAHIR: 23 Februari 1976
ASAL: Tampines, Singapura
TARIKH NIKAH: 3 Ogos 2003
NAMA ISTERI: Diyana Halik

Klik untuk imej besar...



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

HARI TERAKHIR DI MHI - BYE BYE WARDINA..!!

Posted: 29 Dec 2011 10:03 PM PST


Mungkin ramai yang tidak perasan bahawa hari ini adalah hari terakhir Wardina Safiyyah bersiaran bersama Malaysia Hari Ini (MHI) terbitan TV3. Untuk info, di hari terakhirnya, Wardina telah berpasangan dengan Abby Fana mengendalikan rancangan tersebut setelah lima tahun bersama stesyen swasta itu.

Kali ini, rasanya kontrak Wardina tidak akan disambung lagi kemungkinan disebabkan kontroversi yang melandanya beberapa bulan lalu. Jika anda masih ingat, Wardina dituduh memberi ceramah di majlis yang dianjurkan oleh pihak pembangkang meskipun tuduhan itu dinafikan olehnya.

Wardina bergambar kenangan bersama staff MHI
Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ROZITA & ZAIN SAIDIN 'DATING' DI GENTING HIGHLANDS

Posted: 29 Dec 2011 10:50 AM PST


Jika sebelum ini pelakon 'janda bergetah' Rozita Che Wan yang dikaitkan mempunyai hubungan istimewa dengan Zain Saidin hanya berlegar melalui gosip, kini tiba-tiba semuanya berubah. Ia berikutan ada saksi mata yang melihat Rozita 'dating' bersama Zain di pusat peranginan Genting Highlands, Pahang bersama anak-anaknya.

Dengan perkembangan tersebut, maka segala khabar angin yang mendakwa Rozita mempunyai hubungan cinta dengan Zain kemungkinan ada benarnya. Malah gosip 'berdating' di puncak Genting ini diakui sendiri oleh Rozita yang memberi alasan dia membawa dua orang anaknya iaitu Ammar Effendy, 15, dan Aniq Ezzra, 12, bercuti sementara penggal cuti sekolah masih ada.

Rozita dan Zain, nafi bercinta...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved