ads

Khamis, 29 Disember 2011

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


AKHIRNYA AFDLIN SHAUKI 'TEGUR' CHEF WAN

Posted: 29 Dec 2011 01:16 AM PST


Selepas sekian lama terkunci mulut, akhirnya Afdlin Shauki bangkit mempertahankan rakan-rakan seangkatannya yang kecundang di Maharaja Lawak Mega (MLM). Yang hangat, Afdlin bukan sahaja menyebelahi rakan lawaknya yang tersungkur malu, malah turut menegur sikap Tukang Masak Selebriti Chef Wan yang disifatkannya sebagai terlalu 'keras' mengkritik.

Tegur Afdlin, tidak perlulah mengatakan lawak yang disampaikan itu mengaibkan atau sebagainya... cukuplah dengan komen seperti "mintak maaf, secara jujur saya tak boleh ketawa dengan persembahan awak malam ni".



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

KUTIPAN FILEM MALAYSIA SEPANJANG 2011

Posted: 29 Dec 2011 12:10 AM PST


Filem manakah yang menjadi juara dan mendapat kutipan paling tinggi sepanjang 2011? Dan filem manakah yang sekadar 'melukut di tepi gantang' apabila kos pembikinan tidak balik modal hingga memaksa mereka 'gulung tikar'?

Mungkinkah pada tahun 2012 nanti, akan lebih banyak produksi perfileman yang bakal menjadi jutawan dan lebih banyak juga yang menjadi bangkrap? Untuk menilai prestasi mereka, jom kita lihat senarai yang dikeluarkan oleh Finas sehingga 22 Disember lalu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

PERKAHWINAN - LISA SURIHANI 'PURA-PURA' TENANG?

Posted: 28 Dec 2011 02:12 PM PST


Tarikh keramat 23 Februari 2012, bukanlah lama sangat. Bak kata orang, pejam celik pejam celik... tup tup dah sampai masa yang dinantikan itu.

Namun kelihatannya Lisa Surihani dan pasangannya Yusry Abdul Halim agak 'tenang' dan terus menyibukkan diri dengan aktiviti seni. Apakah mereka tidak berdebar atau hati mereka tidak bergelora dengan penantian seluruh peminat termasuk masyarakat Malaysia amnya?

Bukan apa... jika dilihat jadual mereka, awal bulan Januari, Lisa akan terlibat dengan penggambaran filem terbitan KRU Studios, 'Ular' di mana Yusry juga akan terlibat dengan proses CGI filem tersebut. Manakala bulan Februari pula, gadis berusia 25 tahun ini akan terlibat dengan sebuah lagi filem baru. Jika dah padat begitu, bagaimana dengan persiapan perkahwinan?



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ELLY SURIATI 'KEHILANGAN' ANAK KALI KEDUA

Posted: 28 Dec 2011 01:51 PM PST


Kerana pernah kehilangan anak kedua, Elly Suriati kini sering menangis kerana tertekan selepas mengalami keguguran. Kejadian malang itu berlaku pada hari Rabu lalu ketika beliau mengarahkan filem Penanggal di Kampung Sayong, Kuala Kangsar, Perak.

Kesedihan tersebut disuarakan oleh suaminya sendiri Azri Iskandar yang memberitahu isterinya amat sedih kerana kehilangan bayi yang sudah mencecah empat bulan itu. Malah Elly juga katanya seolah-olah tidak boleh menerima kenyataan yang bayi tersebut sudah tiada.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GAYA ARTIS SAMBUT PERAYAAN '1 MALAYSIA'

Posted: 28 Dec 2011 01:23 PM PST


Alangkah gembiranya Fasha Sandha, Faradhiya dan rakan-rakan mereka ini ketika menghadiri jamuan krismas. Ya la... kita beruntung kerana di Malaysia kita ada berbilang kaum dan mengamalkan budaya kunjung mengunjung ketika perayaan bagi mengeratkan perpaduan.

Tapi yang tak sedapnya ialah bila ada segelintir artis kita yang memakai baju menjolok mata hingga terdedah ketiak dan sedikit buah dada. Malah nampak macam nak terlucutpun ada..!

Bukan apa, kalau nak hidup gaya moden sekalipun, yang dilarang oleh agama tak payahlah kita ikut kerana ia hanya akan mengaibkan diri sendiri... tak gitu?

Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved