ads

Jumaat, 23 Disember 2011

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


TIZ ZAQYAH KENA TIPU, AHLI KELAB RUGI RM60,000

Posted: 23 Dec 2011 01:28 AM PST


Apa nak jadi dengan dunia hari ini yang penuh penipuan dan pembohongan. Kawan jadi lawan, teman rapat jadi musibat dan ahli kelab jadi kaki songlap!

Dan episod sedih itulah yang berlaku terhadap pelakon popular Tiz Zaqyah yang terpedaya dengan janji manis pihak yang menyamar sebagai peminat. Ini kerana, angan-angan untuk bersama peminat setia yang lain untuk ke Perth, Australia dalam program 'Percutian Cik Qyah' kini hanya tinggal memori pahit semata-mata.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GAMBAR SANA SINI - BILA LEINA BIKIN HANGAT

Posted: 22 Dec 2011 09:15 PM PST


Persembahan Leina Hangat yang sememangnya amat hangat hingga terbakar hati dan perasaan penonton yang hadir di majlis Annual Dinner sebuah syarikat terkemuka. Bukan setakat gesel-gesel, malah abang-abang disitu turut dipeluk erat sampai 'lunyai' dan berpeluh.

Mungkinkah Leina akan terus membuat persembahan 'hangat' sebegitu sebagaimana zaman kegemilangannya dahulu? Atau bila usia semakin meningkat, Leina mahu menambah sesuatu yang baru pula agar dia tidak dipandang sebagai 'artis suam' semata-mata. Allahu A`lam...!

Klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

RAMLI MS NAFI PINDAH SEBAB NAK KAHWIN

Posted: 22 Dec 2011 12:20 PM PST


Bayangkan... 10 tahun menetap di hotel mewah yang kosnya mencecah puluhan ribu ringgit sebulan! Jika silap haribulan, mahu bangkrap dibuatnya memandangkan kos sara hidup di Kuala Lumpur yang terlalu tinggi dan mencabar.

Namun itu semua bukan masalah bagi konduktor muzik terkenal, Datuk Ramli Mohamed Salleh atau Ramli MS, yang tinggal di hotel 10 tahun lamanya. Ini kerana, pendapatan Ramli bukan sedikit dan dia mampu untuk menyara hidupnya dengan pendapatan tinggi sebagai pemuzik.

Ramli sedang bekerja di hotel yang dianggap 'rumahnya'...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

PENGUMUMAN PERKAHWINAN YUSRY & LISA?

Posted: 22 Dec 2011 11:38 AM PST


Mungkinkah perkahwinan antara sang putera dan sang puteri kini bakal menjadi realiti?

Ini berikutan munculnya kad istimewa daripada pihak pengurusan KRU berupa jemputan ke majlis 'Pengumuman Istimewa Yusry & Lisa' yang akan di adakan di Marriott Putrajaya Resort & Spa pada esok, 24 Disember 2011.

Email dari KRU - klik untuk imej besar...


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved