ads

Khamis, 22 Disember 2011

:: MYARTIS.COM ::


sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


GAMBAR BABY MARION CAUNTER

Posted: 22 Dec 2011 12:15 AM PST


Gambar anak Marion Caunter atau nama Islamnya Marion Rose Caunter Abdullah dan SM Nasarudin yang lahir pada 16 Disember lalu. Baby comel ini telah diberikan nama Leia Rose Caunter Nasarudin dengan menggabungkan nama kedua ibu-bapanya.

Tahniah diucapkan dan terima kasih pada pengirim email yang memberikan gambar menarik ini..!

Klik untuk imej besar...


22 DISEMBER - ULANG TAHUN DIN BERAMBOI

Posted: 21 Dec 2011 09:35 PM PST


Hari ini (22 Disember) merupakan hari lahir pelawak popular Allahyarham Din Beramboi, atau nama sebenarnya Mior Ahmad Fuad Mior Badri. Meskipun beliau sudah tiada sejak 2 April 2010, namun kenangan dan lawak yang membuat kita semua ketawa riang tetap segar dalam ingatan.

Antara yang paling terasa ketiadaan Din Beramboi ialah Aznil Haji Nawawi yang sering berpasangan bersama dalam Riuh Pagi Era. Tanpa Din, keceriaan pagi di radio berkenaan nampaknya kian sepi tanpa usik mengusik yang meriuhkan suasana.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

AYU RAUDHAH KEMPUNAN BULAN MADU

Posted: 21 Dec 2011 08:45 PM PST


Perkahwinan Ayu Raudhah, 26, dan Mohd Zaquan Adha, 23, sudah menjangkau hampir setahun. Namun yang membuat Ayu kempunan ialah bilamana mereka berdua masih belum sempat untuk berbulan madu disebabkan terlalu sibuk dengan urusan tugas.

"Memang sampai sekarang Ayu dan suami tidak sempat berbulan madu. Bukan tidak mahu, tetapi masa tidak mengizinkan. Sebaik sahaja majlis persandingan di kedua-dua belah pihak tempoh hari, Ayu dan Zaquan sudah terikat dengan komitmen kerja. Jadi, kami terpaksa lupakan tentang bulan madu buat seketika.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

BILA GIGI BELLA DAH TUMBUH..!

Posted: 21 Dec 2011 02:29 PM PST


Gara-gara gigi anak mereka Bella tumbuh... angkasawan negara Dr Sheikh Muszaphar dan Dr. Halina Mohd Yunos kelihatannya amat excited! Apa tidaknya, sebagai ibu bapa penyayang, apa sahaja perkembangan anak pastinya akan diambil berat... tambah-tambah anak sulung.

"No wonder it hurts y'all!! Bella dah tumbuh gigi!! I just realized it this morning.. and her daddy was so excited, went to grab the camera and asked me to hold her lips so he can take her gigi picture Tak sempat Bella nak pose..



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ADLIN DAN CHEF WAN JADI MANGSA ASTRO?

Posted: 21 Dec 2011 01:55 PM PST


Perang 'budak-budak' antara Adlin Aman Ramli dengan tukang masak selebriti, Datuk Redzuawan Ismail sebenarnya amat memalukan industri seni negara ini. Kerana dengan sikap 'kurang matang' tersebut, maka akan terserlah semua kekurangan dan perangai tidak profesional mereka dimata ramai pihak.

Bukannya isu besar sangat... hanya kerana Adlin dikritik hebat sepanjang program Maharaja Lawak Mega (MLM) berlangsung! Malah sebelum inipun, Adlin juga pernah mengkritik ramai peserta lain contohnya di Akademi Fantasia sampai ada yang terasa hati.

Tiga juri tempatan yang mempunyai 'nama besar'..


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

TV AL HIJRAH ONLINE STREAMING

Copyright 2010 All Rights Reserved